Lovisaworld

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Lovisa - 13 november 2010 10:07

Igår var jag på bowling med Powerplay-gruppen. Det var super-kul!!! Jag tog några bilder på Evelina när hon bowla, och på Adde när han bowla. Jag sa till både Adde och Eve att ta kort på mig så då gjorde dom det. I slutet var det mest spännande. Alla blev hyper och skulle försöka slå ner alla käglor så fort som möjligt... Jag missade förstaplats med TVÅ POÄNG!!! Fast jag var ju inte sur på Erik för att han vann, det var ju ändå bara ett spel. :P En annan sakk som hände i måndags (glömde att blogga) var att mamma och pappa krockade med bilden!!! Dom skulle till jobbet och Adde skulle till skolan, och i en backe så var det jättehalt så bilen bara gled... Pappa tror att vi får den på onsdag i nästa vecka, så det är ju bra. Nu kommer bilder från igår:
Erik, jag och Evelina! (suddig bild...)

Jag bowlar! XD (muppad bild)

Adde bowlar!

Evelina......... BOWLAR!

"Jag är bäst, jag har ett eget bowlingklot!" Nej, så sa hon inte...

... men det gjorde jag! (inte!)

© Evelina, Lovisa & Andreas Pictures! ©

Hej då
/Lovisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp! Jag är en sån där kul tjej, som inte bloggar alltför mycket, men har väldigt trevliga inlägg(kompisars ord). Hoppas du finner ett nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Översätt denhär bloggen...


Ovido - Quiz & Flashcards