Lovisaworld

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Lovisa - 4 november 2010 17:08

Hittade ännu ett "nytt" spel på internet. Sorry om ni tycker det är lite tjatigt att jag skriver om sånt hela tiden. Det heter EcoBuddies och är på engelska, som dom flesta spel på internet är. Jag ska förklara lite. Man gör sin egen hamster och spelar i några minuter. Efter någon minut kommer det upp ett fönster i spelet och där står det: Om du vill fortsätta spela måste du adoptera din hamster. Då gör man det. Det är absolut helt gratis att spela och du behöver inte adoptera om du inte vill, men om du vill så skriver du in ett lösenord och du kan logga in med det nästa gång du vill spela. Första gången jag var inne träffade jag KINGBOO och PESTO, två ganska kända personer inom EcoBuddies. Dom var jättesnälla, och idag träffades vi igen (KINGBOO och jag). Vi lekte och han visade mig ett hemligt ställe bakom vattenfallet. Bilder:

Jag (Zoline) och KINGBOO i den allmänna trädgården

Jag och KINGBOO igen, i min trädgård

Jag och Meepers793
Hej då
/Lovisa




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp! Jag är en sån där kul tjej, som inte bloggar alltför mycket, men har väldigt trevliga inlägg(kompisars ord). Hoppas du finner ett nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Översätt denhär bloggen...


Ovido - Quiz & Flashcards